عنوان :
آیندهی اغوا و ارشاد
تاریخ آخرین بروزرسانی : 1396/04/21
کلیدواژهها :
- لنزهای تماسی فعال
- بازی سینمایی
- مغز مصنوعی
- آیندهی اغوا و ارشاد
- بازیهای همراه
- تلفن همراه
- بازیهای روایتی
- تلویزیون HD از طریق باند پهن
- سندیکای محتوای پویای مجازی
- تجمیع سرگرمیها در یک بسته
- آغاز تبلیغات درون بازیها
- تقابل فیلمهای سه بعدی
- سینما ـ بازی
- نخستین ورزشهای الکترونیکی پخش فراگیر
- میزهای نسل نخست مجهز به فیلم و بازی
- امضا قراردادهای تولید بازی توسط کارگردانهای هالیوود
- سرمایهگذاری بلوکهای صنعت تبلیغات محافظهکار در تبلیغات درون بازیها
- مصرف مشترک محتوای فردی
- سوپراستارهای مجازی با هویت شخصی
- سرگرمی خانگی هولوگرافیک
- نمایشگرهای هوایی سبک فیلم گزارش اقلیت
- نخستین پیش محکومیت بر اساس عادتهای سرگرمی
- نخستین بحران مالی واقعی در اثر ارز مجازی
- استفاده اجباری شنوندگان
- کسب اسکار بهترین فیلم
- کسب درآمد فوق العاده توسط سینماها
- فیلم متحرک فوتو رئالیستیک
- ستارگان مجازی
- واسط فرمان صوتی ساده برای تجهیزات خانگی
- کنسول بازی
- نخستین صنف ستارگان بازی
- پردههای ویدئویی با کیفیت تلویزیون
- اینترنت باند پهن جهانی
- عمل جراحی زیبایی و آرایشی آواتار
- سوآپ تلویزیونی
- اسباببازیهای دارای واکنش به عواطف
- عینک دیجیتال اشعه ایکس
- ممنوعیت بازی الکترونیکی
- سربار عاطفی
- فیلم واقعیت بدیل
- کسب اسکار بهترین بازیگر توسط شخصیت مجازی
- مفهوم نوین سینمای سه بعدی
- عرشهی تمام سرگرمیها
- فیلمهای چند پرسپکتیو
- داستانهای دینامیک
- بازی هوش مصنوعی
- انتشار گسترده روی تلویزیون
- عینکهای دیجیتال اشعه ایکس
- ارگاسم از طریق ایمیل
- ابزار کنترل از دور
- اعتیاد به بازیهای آنلاین به عنوان مسئله ملی
- روبوتهای قویتر از بشر به لحاظ فیزیکی و ذهنی
- هوش مصنوعی
- کاشت ویدئو و صوت در بدن
- تابلوهای هنری واقعیت نشانوندی در کلان شهرها
- پیوند مستقیم مغزی کامل
- اقدامات هولو ـ توین در زندگی واقعی
- روبوتها افسر فرمانده
- سوپر کامپیوتر به سرعت مغز انسان
- پوست مجازی فعال
- خال کوبیهای ویدئویی
- تشخیص افکار
- خلق ماتریکس
- نمایش تلویزیونی سبک مرد دونده
- نخستین ازدواج آواتار با انسان