آینده‌ی اغوا و ارشاد (پلت)

آینده‌ی اغوا و ارشاد
عنوان : آینده‌ی اغوا و ارشاد
تاریخ آخرین بروزرسانی : 1396/04/21
کلیدواژه‌ها : لنزهای تماسی فعال | بازی سینمایی | مغز مصنوعی | آینده‌ی اغوا و ارشاد | بازی‌های همراه | تلفن همراه | بازی‌های روایتی | تلویزیون HD از طریق باند پهن | سندیکای محتوای پویای مجازی | تجمیع سرگرمی‌ها در یک بسته | آغاز تبلیغات درون بازی‌ها | تقابل فیلم‌های سه بعدی | سینما ـ بازی | نخستین ورزش‌های الکترونیکی پخش فراگیر | میزهای نسل نخست مجهز به فیلم و بازی | امضا قراردادهای تولید بازی توسط کارگردان‌های هالیوود | سرمایه‌گذاری بلوک‌های صنعت تبلیغات محافظه‌کار در تبلیغات درون بازی‌ها | مصرف مشترک محتوای فردی | سوپراستارهای مجازی با هویت شخصی | سرگرمی خانگی هولوگرافیک | نمایشگرهای هوایی سبک فیلم گزارش اقلیت | نخستین پیش محکومیت بر اساس عادت‌های سرگرمی | نخستین بحران مالی واقعی در اثر ارز مجازی | استفاده اجباری شنوندگان | کسب اسکار بهترین فیلم | کسب درآمد فوق العاده توسط سینماها | فیلم متحرک فوتو رئالیستیک | ستارگان مجازی | واسط فرمان صوتی ساده برای تجهیزات خانگی | کنسول بازی | نخستین صنف ستارگان بازی | پرده‌های ویدئویی با کیفیت تلویزیون | اینترنت باند پهن جهانی | عمل جراحی زیبایی و آرایشی آواتار | سوآپ تلویزیونی | اسباب‌بازی‌های دارای واکنش به عواطف | عینک دیجیتال اشعه ایکس | ممنوعیت بازی الکترونیکی | سربار عاطفی | فیلم واقعیت بدیل | کسب اسکار بهترین بازیگر توسط شخصیت مجازی | مفهوم نوین سینمای سه بعدی | عرشه‌ی تمام سرگرمی‌ها | فیلم‌های چند پرسپکتیو | داستان‌های دینامیک | بازی هوش مصنوعی | انتشار گسترده روی تلویزیون | عینک‌های دیجیتال اشعه ایکس | ارگاسم از طریق ایمیل | ابزار کنترل از دور | اعتیاد به بازی‌های آنلاین به عنوان مسئله ملی | روبوت‌های قوی‌تر از بشر به لحاظ فیزیکی و ذهنی | هوش مصنوعی | کاشت ویدئو و صوت در بدن | تابلوهای هنری واقعیت نشانوندی در کلان شهرها | پیوند مستقیم مغزی کامل | اقدامات هولو ـ توین در زندگی واقعی | روبوت‌ها افسر فرمانده | سوپر کامپیوتر به سرعت مغز انسان | پوست مجازی فعال | خال کوبی‌های ویدئویی | تشخیص افکار | خلق ماتریکس | نمایش تلویزیونی سبک مرد دونده | نخستین ازدواج آواتار با انسان